10.20.2008

Why I decided to take Japanese

Throughout my life, I have always been interested in Japanese culture, especially food!
In my senior year of high school, I researched the machiya, or traditional Japanese townhome and how Westernization changed the idea of the Japanese house completely. From this project, my interest in Japanese culture grew (as well as my interest in architecture) and thus I decided to take Japanese in college! I must admit that the language is sometimes challenging and takes awhile to get used to, but it has so far been a great experience!

5 comments:

kristine said...

こんいちは!

私もクリスティーンと申します!私はバージニア大学に行っています。よろしくお願いします。

私も日本語の料理にきょうみがありますね。どんな食ベ物が好きですか。

じゃあ、日本語をならって、頑張ってね!

joon said...

はじめました
私わほです

かんこくからきました

どうぞよろしく!!

wayne wagner said...

クリスチイン、こんにちは!  わたしは コロンビア だいかくいんせい です。 わたしの なまえは Wayneです。 わたしの ちちは アメリカじんですが わたしの ははは かんこうくじん です。 どちらから きましたか? かんこうくの たべものも おいしいですか。 

タイラ ハルピンーヒリ said...

こんいちはクリスチイン。
わたしはなまえタイえす。ワエンあんはともだちです。わたしはコロンビアだいがくいきます。
I have to say that you have decided to take Japanese for a much better reason than myself.
How is Smith College? いもと wishes to go there, but I know nothing of it.

hui ting said...

クリスチインオブログサン
はじめまして、hui Tingです。
malaysiaからきました。
どぞよろしいく。
あなたのすきなのほんおたべおのはなんですか。